Update: 28 april 2026: Staf is op proef geplaatst en de eerste berichten zijn positief. 21 april 2026: Tobi is definitief geplaatst! Jaxx is ter herplaatsing aangeboden! 6 april 2026: Finn is definitief geplaatst! We hebben besloten dat er vanaf 6 april 2026 alleen nog aussies met stamboom via onze site herplaatst kunnen worden. Er zijn ondertussen zoveel mogelijkheden tot herplaatsing dat wij ons willen richten op stamboomhonden, zeker ook omdat wij connecties met de rasvereniging hebben. 27 maart 2026: we hebben een nieuwe herplaatser Staf. Finn gaat dit weekend op proef geplaatst worden. Tobi was weer teruggekomen, maar gaat ook weer op proef geplaatst worden. 5 maart 2026: Tobi gaat komend weekend op proef geplaatst worden, Ziggy is definitief geplaatst en we hebben een nieuwe herplaatser Finn. 16 februari 2026: Tobi en Gindie, beide teefjes, zijn ter herplaatsing aangeboden 10 februari 2026:Quby is geplaatst. 1 februari 2026: Milly is definitief geplaatst. Ziggy is op proefplaatsing! 25 januari 2026: Quby is aangeboden ter herplaatsing. Besloten is dat Ivy binnen de familie blijft en daar opgevangen wordt. 18 december 2025: Boris is aangeboden ter herplaatsing. 14 december 2025: Milly gaat op proef geplaats worden! 11 december 2025: Ziggy is ter herplaatsing aangeboden. Voor MIlly zijn al veel reacties binnengekomen. 3 november 2025: River en Finn zijn definitief geplaatst! 17 oktober 2025: Milly is ter herplaatsing aangeboden 9 oktober 2025: River is aangemeld voor herplaatsing 27 september 2025: Finn is op proef geplaatst. 7 augustus 2025:Finn is ter herplaatsing aangeboden 5 juni 2025: Ivy is ter herplaatsing aangeboden. en onverwachts kregen we bericht dat Teddy ook geplaatst is.Wat fijn om te horen! Mei 2025: De baasjes van Sky hebben besloten dat zij haar toch zelf houden,
Xena/ Gentle
Juli 2010: Helaas moest Gentle toch terug want het gedrag verbeterde niet en er ontstond een wat onveilige situatie voor Gentle. Na een poosje opgevangen te zijn is ze weer geplaatst en daar gaat het heel erg goed. Emma, haar man en haar beide kinderen gaan op een natuurlijke wijze met Gentle om en daarnaast heeft de andere hond van de familie ook een leuke kameraad. 10 augustus 2008: Xena is geplaatst. Ze gaat bij Inge, haar man en beide zonen in de provincie Groningen wonen. Xena is omgedoopt in Gentle en heeft gezelschap van Texas, een aussiereu van 11 jaar. We zijn heel blij dat ze een fantastisch plekje heeft gevonden want het is een geweldige hond. De eerste reactie na plaatsing was als volgt: Ik wil je even vertellen dat we Xena hebben! Dank je wel voor je pleidooi dat we haar nog eens moesten overwegen. We zijn heel blij met haar en ze past goed bij ons. Op de foto mijn jongste zoon, Noud die voor haar een balletje gooit. Ze zijn dikke maatjes aan het worden. Met onze Texas en haar gaat het ook goed; geen enkel grauw of grom, niets; gewoon beleefd en vriendelijk met elkaar om gaan. Ze duwde net met haar neus aan m'n arm om een aai op te eisen; ze heeft heel duidelijk al een plekje hier, Hartelijke groet Inge en familie